Tungt!

Idag kom det. det så kallade "bakslaget". Jag har blivit förvarnad att det kommer att komma flera, vetskapen till trots stressar det mig. Jag har väldigt ont idag, speciellt vid rörelse. Att böja mig framåt är hemskt, likaså att gå med kryckorna. Efter att ha varit hos doktorn med Meja och hennes hals så blir jag vårrät resten av dagen.
Jag och Dicte på C-more! (himla bra serie) 
 
 
Känslan av att behöva vara på topp och prestera sitter fortfarande i. Det är extremt jobbigt att erkänna sig "besegrad"/svag. Jag har inte vant mig vid det än. Så jag får lite stressattacker och tror/känner att jag missat saker, möten, avtal osv på jobbet, försöker att förstå att jag är sjukskriven. Det är svårt!
 
Men nu ska jag inte göra annat än att klappa mina älskade katter!
Irma & Franz ❤  
  
    Irma 7 månader, Neva Masquerade (Sibirisk katt)          Franz 5 månader, La Perm 
 
Kategori: Allmänt
Taggar: akupunktur, bakslag, katter, laperm, ont, smärta, stressad, trött;
1 Anonym:

skriven

Hej! Tack för en fantastisk blogg 💜 Jag skulle gärna vilja läsa mer om hur du mådde innan operationen? Hur länge kunde du sitta/stå/gå etc. Kunde du jobba? Hur länge var du tvungen att vila på dagarna? Sen skulle jag gärna vilja läsa om hur din familj har hanterat allt detta, både dina barn och din man. Tack igen för din blogg, den betyder såååå mycket för mig redan! All lycka till dig ❤️❤️❤️

Svar: Men ååååå!
Jag blir så glad av ditt meddelande.
Tänkte faktiskt skriva om symptomen idag.
Men superbra att även ta upp familjen.

TUSEN TACK för du läser.
Är du opererad?
Stor kram
Sabina Macri

2 Anonym:

skriven

Hej! Tack för en fantastisk blogg 💜 Jag skulle gärna vilja läsa mer om hur du mådde innan operationen? Hur länge kunde du sitta/stå/gå etc. Kunde du jobba? Hur länge var du tvungen att vila på dagarna? Sen skulle jag gärna vilja läsa om hur din familj har hanterat allt detta, både dina barn och din man. Tack igen för din blogg, den betyder såååå mycket för mig redan! All lycka till dig ❤️❤️❤️

3 Veronica :

skriven

Vet inte hur man svarar på ditt svar, men det var iaf jag som skrev kommentaren ovan ☺️ Jag är inte opererad då jag inte är överrörlig, men jag har väldigt svår foglossning. Mitt andra barn är 3 år och jag var helt sängliggande i 8 mån efter förlossningen pga foglossningen. Nu kan jag vara på benen ca 2 timmar innan jag måste vila liggandes i 2 timmar. Kan bara sitta i max 10 min och gå sakta ca 300 meter, innan 2 timmars vila.
Det är så fantastiskt att läsa din blogg, jag känner mig mindre ensam...annars känner man sig så ensam i detta då det är så ovanligt att bli såhär dålig av foglossning. Är så tacksam över allt du delar med dig, och jag hoppas verkligen att operationen hjälper dig och att du återhämtar dig från senaste händelsen 😔 Stor kram! 😊💕

Svar: Men Veronica,
Dun situation är ju totalt ohållbar. Det är som det var för mig tidigare.
Har du någon läkarkontakt överhuvud taget?
Var bor du?
Vill Du kan du texta mig på messinger
Sabina Macri heter jag..
♥️♥️💪🏼💪🏼

Sabina Macri

4 Veronica:

skriven

Jag vet inte hur man svarar på ditt svar, men det var iallafall jag som skrev ovan ☺️ Jag är inte opererad då jag inte är överrörlig, så det finns heller inte några planer på operation. Min yngsta son är 3 år och jag hade väldigt svår foglossning under graviditeten. Efter förlossningen var jag helt sängliggandes i 8 mån...nu kan jag vara på benen ca 1,5-2 timmar innan jag måste vila liggandes i 2 timmar. Jag kan sitta max 10 min eller gå ca 300 meter, sen måste jag vila liggandes igen. Så det har varit en lång väg, men jag försöker fokusera på att det iaf går framåt tack vare Torstenssons träningsprogram. Jag har ju turen att bo i samma stad som honom så jag har fått ovärderlig hjälp av honom under hela denna tid.
Är så tacksam för din blogg! Man känner sig ju så ensam i detta, det är ju så ovanligt att vara så dålig i sin foglossning och ingen förstår en riktigt...så det känns fantastiskt att läsa din blogg och känna att det finns fler där ute som vet hur jävligt det kan vara... Jag hoppas verkligen att operationen hjälper dig och att du inte blir dålig av den senaste "händelsen"! Stoooooor kram 😊💕


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: